pujuk hati dan fikiran agar tidak sentiasa negatif

Assalamualaikum. terutama kepada diri sendiri.. setelah 3 bulan.. kembali lagi.
sebenarnya aku pun hampir lupa yang aku ada blog. huhu.

sekadar lembaran bisu yang setia menemani mengetahui segala luahan hati mahupun apa yang aku cuba sampaikan..

Hati..... yang menyimpan pelbagai rasa mahupun rahsia.. seribu satu emosi kita bermain dalam hati
Fikiran menyimpan segala jalan cerita mahupun kenangan..membezakan antara baik dan buruk. tentukan apa yang kita perlukan sebelum bertindak...

haihla. aip mengeluh pulak kali ni...
tgh cuba pujuk hati and fikiran untuk sentiasa positif.. kadang2 terbabas gak. tu yg buat aku agak terkilan... sedih kot.. apa yang aku cuba buat tak menjadi. huhu..

tahun ni aku cuba menjadi positif sebaik mungkin. tolak tepi segala perasaan yang akan merosakkan hati ni... cukup cukup.. aku taknak negatif lagi... sebab tu sedaya upaya aku cuba pujuk diri ni.. perlukan someone untuk sokong aku... tp aku cuma mampu simpan seorang diri.. sabar fika sabar....
usaha capai apa yang aku mahukan....

lupakan perkara yang tak sepatutnya.. abaikan jela benda tak penting...

next time sambung

ahfee
11.51pm
5/5/2016

0 comments:

Catat Ulasan